lørdag 19. april 2008

Puls?



Fra et tungt blogginnlegg og tilbake til her jeg er, nemlig Hannover. Hannover. HahahaHannover. Har jeg skrevet om Hannover før? Ja, det har jeg vel, men denne byen i hjertet av Tyskland altså...

Som nykommer i byen skjønte jeg ikke hvordan tyskerne ikke gikk på hverandre på den fulle togstasjonen, for alle går jo rett frem?

Svaret er rett og slett at hvis du selv også målbevist går rett frem, så krasjer du ikke. Altså- ingen norsk "hvilken side skal vi gå til-oj,-der valgte vi samme side-oj, der krasjet vi faktisk". Fjoh, jeg føler meg allerede litt integrert.

Så er det dette med byen og fredag kveld. Vanlige byer har som regel en høyere puls på fredags kvelden, men her, hvor er pulsen? Hvor er de unge?
Kanskje de andre unge er som oss unge, zu Hause, og kokkelerer og har fest bak lukkede dører.