mandag 6. september 2010

Kjekk som kjører bil.

Kjæresten vil ikke stå opp, og jeg har lopper i blodet.
Vi leier bil og kjæresten kjører og han ser fordamt bra ut. Som om han alltid har kunnet kjøre stor bil (med gir!) og ikke bare lille Golf. Jeg blir imponert. Og lurer på hva jeg var så stressa for.
Så seiler vi inn til Kleine Düwel (min gamle adresse i Hannover), og der står Jessica, Sebastian, Katrin og Simon, klare for å hjelpe med flyttinga. Det er solskinn og tingene fra kjelleren er på under en halvtime i bilen. Jeg skjønner mindre og mindre hva jeg har vært stressa for. Så suser vi til Fundstrasse, og der blir det tatt u-sving og lukeparkering. Med monsterbil! Jeg blir enda mer imponert.
Og det blir feiret med kaffe og italiensk ost og skinke og oliven.
Så kjører vi avgårde til Berlin, med superkjekk bak rattet og monsterbil.